I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


27. jan. 2014

Spireoppdatering

Nå er det nesten en måned siden jeg sådde Blodbeger (Rhodochiton atrosanguineum) og de har kommet godt i gang. Skulle egentlig ha priklet dem nå, men de får vente til helgen tenker jeg..

DSC_0114

Tror ikke det blir mangel på disse i år. Har to store planter som overvintrer i drivhuset, har satt 3 potter med stiklinger (om kan skimtes til høyre) samt frøsådde som det ser ut til at jeg har 80 % spiring på (blir maaange over 50 planter om jeg prikler alle…)

Chilli som jeg prøver meg på for første gang i år har kommet som et skudd. Etter 6 dager var de tre første å skimte. I dag er det ca 8 dager siden de ble sådd, og de er godt i gang. Kun en sort som ikke har spirt ennå. Det er den sterkeste av de sortene jeg har sådd. Håper den kommer da den har litt kule farger på frukten. (fersken/lilla)

DSC_0115

Snøstormen raser fortsatt utenfor og nå begynner det seriøst å bli mangel på plass å hive den!! Sånn er det når man bor i et boligfelt. En ting som jeg tror mannen min er helt enig med seg selv i, er at ikke ett år til uten snøfres!! Me let sjå….

8 kommentarer:

Anonym sa...

Testing av kommentar

Margareth sa...

Har litt problemer med kommentarer på bloggen

Anonym sa...

Dette gikk jo fint

Anonym sa...

heisann

Anonym sa...

Testing

Anonym sa...

Flott blogg du har <3

Blogger sa...

If you're looking to lose fat then you certainly have to start using this brand new custom keto meal plan diet.

To create this service, licenced nutritionists, fitness trainers, and chefs united to provide keto meal plans that are productive, decent, price-efficient, and delightful.

From their grand opening in January 2019, hundreds of individuals have already completely transformed their figure and well-being with the benefits a smart keto meal plan diet can give.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones offered by the keto meal plan diet.

Blogger sa...

Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

Well over 160 000 men and women are using a easy and SECRET "water hack" to drop 1-2lbs each and every night while they sleep.

It is proven and works on anybody.

Here's how to do it yourself:

1) Go grab a clear glass and fill it with water half full

2) Proceed to use this awesome HACK

and become 1-2lbs lighter in the morning!