I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


27. sep. 2012

Snart på flyttefot….igjen!

Og det gleder jeg meg masse til! For nå kan jeg endelig få drømmen oppfylt… Drivhus! Og med det – drivhusdrømmer Smilefjes med åpen munn 

Litt laber postings fra min side den siste tiden da det har vært andre ting som har opptatt hverdagen - men kommer sterkere tilbake igjen i des/jan. Men kanskje en bitte liten oppdatering på ett av prøve-prosjektet mitt i sommer?

Blomsterbed v.s kattedo ble faktisk en suksess!! Ikke en eneste katt hadde gjort fra seg eller over hode prøvd å gjøre fra seg i bedet. Og et annet positivt resultat av nettingen jeg la ned… MYE MINDRE UGRESS!! Jeg tror faktisk at jeg bare dro opp et par små ugress-planter i løpet av sommeren. Helt utrolig!

Bildene er tatt med 2 md mellomrom.. Et par uker etter siste bilde ble tatt hadde blomstene dekket hele bedet så netting nesten ikke synts.. Så selv om det ikke ser ut til å stå tett når man først setter blomstene i jorda på forsommeren – så ikke la deg lure.. Det kan bli litt “vel” tett på slutten av sommeren. Noen druknet litt i forhold til de andre…. But live and learn sier nå jeg bare SmilefjesNå vet jeg hvilke blomstersom går hvor til neste år..

DSC_0008_thumb[2]DSC_0019

 

 

 

 

 

 

Neste blomsterbed som skal lages på nytt sted skal også ha et nett som dette .. men denne gangen må jeg se om det er mulig å få tak i et som er sort.

Til slutt et nærbilde av sommerens favoritt som er et “MUST” til neste år!

Lavatera Trimestris

Er den ikke flott? Smilefjes som blunker

1 kommentar:

Unknown sa...

Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

Plus, making profit with it is as simple as 1 . 2 . 3!

Follow the steps below to make money...

STEP 1. Choose which affiliate products you intend to promote
STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (this ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. Watch the system grow your list and upsell your affiliate products all by itself!

Are you ready to make money ONLINE??

Click here to launch the system