I found you and you found me, together we will grow. Together we will fill our days with love from up above. My heart is yours as yours is mine - we'll never be alone. All we need is the love we share - and we'll never let it go.



Please don't copy from this blog without asking first!


3. aug. 2010

Mine første Fuchsia og Pelargonia stiklinger

 

Fuchsia-stiklinger pottet 01.08.10 (Alle bilder er lånt fra Fuchsia Magic)

 Lena Dalton

Lena Dalton                                                                                                   Joan Gilbert

Joan Gilbert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Annabel                                                                       Happy Weddingday Happy wedding day

Annabel

 

 

 

Fey                                                                                    Blue Mirage fuchsia_blue_mirage

Fey

 

 

Pelargonia-stiklinger pottet 01.08.10 . (Alle bilder er lånt fra Hagemoplanter.no)

Spitfire                                                                    Hills of Snow

Australian Bute                                                      Brookside Betty Brookside Betty

Westdale Appleblossom

Westdale Appleblossom med logo 0633JPEG of Polyg

2 kommentarer:

Margareth sa...

Ja.. en riktig pen samling det der. Og husk.. stiklinger sendes flottings i posten i en dorull. Så bare si fra!

Margareth sa...

Jeg er skikkelig fornøyd over at jeg har klart å holde dem i live så langt!! Dette er jo bare utrolig morro da:-))) Gleder meg hver dag for å se på fremgangen i det lille huset:-)))) Er stygt redd for at det kommer til å bli mange flere blomster etter hvert ja..